dijous, 9 de desembre del 2010

Curiositats angleses I

Ja fa dies que ho vull fer, vull explicar-vos curiositats dels anglesos jeje o coses que m'han xocat. Primer de tot us situo horariament, perquè per si algú no ho sap, aquí anem com a les Canaries, una hora menys. I una altra cosa que suposo que ja sabeu és que aqué condueixen per l'esquerra i que els andolls són diferents jeje. Fins aquí bé, això també ho sabia jo,tot i que això de la conducció encara hi ha moments que m'estressa, perquè depen de quins carrers quan els he de trabessar és un mareig, mai ser cap a on mirar jajaja.

El primer que em va dir la Marta i que cada dia em xoca, és que aquí no esclareixen o esvandeixen els plats, renten els plats i els posen a assecar amb tot el sabó!!! No ho entenc, a més a més els hi agrada el sabor i rentar els plats amb moooltaa espuma jaja. Una altra cosa típica d'aquí, és el bullidor d'aigua, és imprescindible i és fantàstic jaja en 2 minuts tens l'aigua a bullint i a punt per fer el te, que aquí en prenem molts de tes jeje almenys jo. Bueno te i hot chocolate (xocolata calenta) que vindria a ser com un cacaolat, però... gran diferència també el fan amb aigua com el te i no amb llet. He de dir que a mi m'agrada, en un got hi posen dos cullerades de colacao, o xocolata en pols, hi tiren l'aigua bullint i després igual que al te hi afegeixen un raig de llet...bonissim, el primer dia quan vaig veure q tiraben tanta aigua amb la xocolata em vaig sorprendre molt, però al tastar-ho mmmmm i ben calentó va de perles jejeje.

Que més us puc explicar, als labavos úblics treballo jo Bicester Village, també em va sorprendre agradablement, que hi posen el sabó per rentar-se les mans i la crema hidratant (molt útils amb aquest fred), quan allà molts cops no tenim ni sabó. I per acabar, que ara no recordo més coses (me les hauré d'apuntar) al supermercat hi ha les caixes per pagar o unes caixes on un mateix passa els productes per una maquina i ho pagues tot, vas passant el codi de barres i també pots carrecgar el mobil, carregar internet, etc. així vas molt més ràpid.

Bé la pròxima entrada seguiré amb més curiositas, sobretot parlant de la tv jeje.

PD. Per cert que no ho he dit, si demanes la xocolata en un bar, normalment t'hi posen dolços com a la foto, es com una "nube" dins la xocolata, això si que no m'agrada jajaja.

3 comentaris:

  1. Que bò Helena amb nubes!!! Jo vaig tastar per casualitat el xocolate com el preparen els anglesos i em vaig quedar igual de parada que tu amb el tema aigua però realment es molt bò. Ptons (Conxi)

    ResponElimina
  2. Els hot chocolates are very good for long winter nights, just tea all the time is a bit boring....
    I agree with you I don't like marshmallows in my hot chocolate, pero com diuen aqui, tenen sweet tooth, i els hi encanta el que sigui dolc.
    Lo dels plats, jo ho vaig viure al primer hotel que vaig anar a treballar, increible!!!!!
    Molts petonets i ja t'anire seguint!!!

    ResponElimina
  3. Jo em vaig viciar molt i molt amb el hot xocolat... he de tornar, això segur!! La llàstima que vaig tindre molt mala sort amb aquest viatge... tanta que al final ho acabes recordant sempre amb grans riallades entre els amics.

    Aps!! Sóc el Ruben Almansa!!

    ResponElimina