dimecres, 21 de desembre del 2011

Primer concert... i Bon Nadal!!!!

Fa molts dies que vull escriure, perquè us he d'anunciar que ja he fet el meu primer concert a Anglaterra jej. El passat 9 de desembre a les 19:30 em vaig estrenar!! Va ser un concert molts bonic, proper, una mica d'estar per casa en família. Va ser en una església petita (semblant a l'església del Vilar, pels que la coneixeu) però també molt maca, amb uns vitralls preciosos, situada una mica al mig del no res, on hi van assistir suposo que els "socis" del cor, amics i familiars, on a la mitja part van repartir un vi afruitat calent (ara no recordo el nom) i unes pastes i pastissets típics d'aquí. VA ser un concert de Nadales, que una setmana més tard, vam repetir a dues residències d'avis de Bicester. Ara ja he ampliat el meu repertori nadalenc jeje, moltes em sonaven, però jo, que soc molt dolenta amb les lletres, vaig haver de rellegir-me-les alguns cops.

Us posaria alguna foto del concert, però aquí una que és el despiste en persona, es va deixar la targeta de memòria de la càmera, dins l'ordinador jajaja i jo que l'havia agafat per buidar-la hi fer-hi lloc... però bé, no patiu, que al gener reprenem els assajos per preparar la Creació de Haydn, amb orquestra, així que ja tindrem oportunitat de fer fotos i vídeos jeje (a més, ara tampoc trobo el cable de la camara per passar la única foto q tinc jajajaja)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada