divendres, 19 de novembre del 2010

Ja fa dies que volia escriure, però al final vaig pensar que el millor, era començar pel principi, i ensenyar-vos una mica on visc, així doncs una que sempre va a última hora, fins avui no he acabat de fer les fotos de la meva nova casa i dels voltants jeje.




Pels que no ho sabeu, ara estic vivint a Bicester, un poble d’Anglaterra, està a 20 minuts d’Oxford i a 1h de tren de Londres (encara no hi he anat). Aquí s’hi està molt tranquil, i tot i que tothom ja m’ha dit que el temps és insoportable, de moment no em queixo, perquè pràcticament cada dia ha sortit una estona el sol, i el fred… el primer dia en vaig passar molt, però ara ja m’hi he acostumat i no en tinc. 

La primera foto es la meva casa pel davant, surto i agafo aquest carraronet per anar al centre de la ciutat, que es aquest carrer tan ample, i despres podeu veure la biblioteca, on cada dia hi vaig una horeta per tenir-vos informats i agafar llibres per llegir!!!


















Aquesta ultima foto es la meva nova habitacio jeje, ja penjare mes fotos del pis, pero per ser el meu primer dia, no us vull atabalar gaire.
Petons a totes i tots!!

1 comentari:

  1. Nena que puges tots els blogs de cop!!!!
    Molt maca la casa i la zona!!!

    ResponElimina