dimarts, 25 de gener del 2011

CURIOSITATS ANGLESES II

Hola a totes i tots!! ja torno a ser aquí, que ara que ja han passat festes, que ja he fet els exàmens i que ja he fet la primera visita a casa (molt esgotadora, però molt gratificant jeje vaig tornar plena d'energia) doncs ara ja puc seguir i posar-me al dia jeje

Avui us parlaré de la TV. Cada dia quan arribo a casa, estigui cansada o no, doncs toca mirar una estona la televisió, i he de dir que m'agrada, perquè a diferència de Catalunya, aquí cada dia o quasi cada dia fan una pel·lícula a la nit, normalment la comencen a les 9 així a les 11 ja pots anar a dormir jeje no és com a allà que normalment fan la peli de la setmana el diumenge i super tard, no, a més a més les pelis són bones, que més es pot demanar?

I ara ve, l'altre part de la graella... les SERIES jajaja us queixàveu de Vent del pla, que era increïble que tot allò li passes a la Teresa o en un poblet tan petit, o del Cor de la ciutat que ja durava massa anys???? doncs aqué encara fant Gent del Barri fa com 20 anys q la fan, jo la mirava quan era petita, juntament amb Veïns que també encara dura, aquestes dues més Coronation Street són les estrelles jajaja i com que aquí són tan sensacionalistes ja us dic jo que aquí tot són drames i dels grans (assassinats, segrestos, canvis de nadons, explosions.... ) cada temporada en maten uns quants per anar renovant. Però jo només segueixo Gent del Barri (Eastenders) que em recorda a la meva infantesa quan em deien que no podia sortir a la plaça de nit fins que no acabes Gent del barri jajaja i Coronation Street pq és tan enrevessat que enganxa jajaja.
http://www.youtube.com/watch?v=PiTn6q0tNpc&feature=related

3 comentaris:

  1. Ja veig que t'has engaxat a les soaps, jo a vegades tambe me les miro pero no sempre ja que acaben cansant, lo de les pelis es genial, oi?
    Vinga espero que la teva experiencia sigui bona, molts records, see you soon!!!

    ResponElimina
  2. A Veure si estudiem mes a fons el tema series que la cosa no pot acabar aqui! Ja em diras si trobes alguna cosa amb mes chispeta!fns aviat!Andrea

    ResponElimina
  3. Andreaaaaaaaaa, s'ha acabat Misfits!!!! :(:(:(

    ResponElimina